حضور بی نظیر مردم در انتخابات روز گذشته حاصل تلالو آرمان های انقلاب و امام بوده و نشانگر مقبولیت اکثریت مردم نسبت به آرمان های انقلاب بالاخص مردم سالاری دینی می باشد که همواره با شعار استقلال و آزادی که از ارکان اصلی انقلاب اسلامی هستند، نمایانگر بوده است. این نشان دهنده بیداری و اگاهی و بصیرت مردم نسبت به مسائل حساس سیاسی در مملکت است. آفرین بر شما ملت غیرتمند که با این حماسه قلب ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب را شاد کردید و با در هم شکستن توطئه روباه پیر، دشمنان اسلام را از خود نا امید کردید.

آیندگان به حضورتان می بالند که به دور از هیچ غرض و احساسات و با عقل و استدلال انتخابی کردید که آینده ساز آنان باشید و گذشتگان به شما غبطه می خورند که توانستید به نحوی احسنت به جایگاه حقیقی خود که عزت و اقتدار است برسید و براستی که انتخابات خود عزت و اقتدار آفرین است.

و اما هشدار می دهیم به دودستگی بین شما دودستگی بین پیروز و نا پیروز که شاید در بین بعضی از ساده اندیشان مایه جدایی و دودستگی باشد اما در واقع پیروز حقیقی این حماسه مردم بودند که با حماسه ای جاودان قدمی دیگر به اهداف انقلاب نزدیک شدند.

ما اعلام می داریم که پیشرفت حقیقی در اتحاد بین مردم است و از حامیان پیروز انتخابات می خواهیم که غلیان احساسات خود را کنترل و با تواضع و فروتنی جا برای دوستان مخالف خود باز کنند و پیشنهاد می کنیم به دوستان دیگر که با همکاری صد در صدی با اکثریت مردم گامی برای وحدت بردارند و پیشرفت را برای خود و مردم به ارمغان آورند.

این انتخابات جدا از حماسه سازی در عرصه حکومتی در ساختار فکری سیاسی مردم اسفراین نیز حماسه ساز بود آن چنان که مشاهده کردیم که با عقل و منطق انتخاب کردند و انتخاب خود رو منوط به تایید یا رد فرد یا گروهی نمی دانند و در این انتخابات دست ردی زدند به آن اقتدار طلبانی که فکر می کردند اینجا ملک خصوصی شان است و یا حیاط خلوتشان ؛ توانستند بدور از اغماض انتخاباتی بر پا کنند که سراسر شور و شعور که هیچ احدی نمی تواند بلوغ فکری سیاسی مردم را انکار کند.

و در انتها مراتب تبریک و خرسندی خود را با نامزد برگزیده انتخابات جناب دکتر هادی قوامی اعلام می داریم که با فعالیت دغدغه مندانه خود توانست باری دیگر حمایت اکثریت مردم را جلب و راهی مجلس شوند.

و اما گذشته از تبریک ما از طرف جمعیت دانشجویان پیشنهاداتی را به عرضتان می رسانیم که اهم آن بحث معیشت مردم است ومسائل انقلابی و فرهنگی و همچنین پیگیری آن که در زمینه تخصصی جنابعالی به عنوان یک استاد دانشگاه و اقتصاددان است و این زمینه ساز  انتظارات بیش از پیش ما خصوصآ در این دوره رکود می باشد. یک نماینده مجلس شورای اسلامی عضو نهادی است ناظر و قانون گذار که می بایست مطالبه گر حقوق به حق نه فقط مردم حوزه انتخابیه خود بلکه تمامی ایرانیان داخل و خارج از کشور باشد و این باعث سنگینی بیش از پیش این مسوولیت می گردد.


با تشکر

شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی اسفراین