<"link href="http://s2.picofile.com/file/8261506892/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C.jpg" rel="shortcut icon">

پایگاه اطلاع رسانی انجمن اسلامی دانشجویان اسفراین

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

ادامه فعالیت وبلاگ انجمن اسلامی دانشجویان اسفراین توسط شورای فرهنگی تخلف شناخته شد

ادامه کار این وبلاگ توسط شورای فرهنگی مجتمع آموزش عالی اسفراین ( به بهانه نداشتن مجوز، البته بعد از پنج ماه فعالیت و اطلاع داشتن مسئولین از این وبلاگ و درست در زمانی که انجمن در تجمع روز شنبه دانشجویان برای کیفیت بد غذا همکاری میکند به صورت انتقام جویانه ) تخلف شمرده شد .

لیکن تا دریافت مجوز های لازم برای این وبلاگ ، ،دوستان می توانند برای دریافت نظرات انجمن و اخبار فعالیت ها به برد های انجمن اسلامی داخل محیط مجتمع مراجعه نمایند . 


دوستان منتظر ما باشید .

                                موجیم که آسودگی ما عدم ماست .




۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۴۶ ۱ نظر
erfan jannesari

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان در پی حمله اراذل اوباش به خانه های دانشجویی

دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مجتمع آموزش عالی اسفراین در پی اقدام نگران کننده برخی از اراذل و اوباش در حمله به خانه ‌ی دانشجویان دانشگاه اسفراین و اتفاقاتی که در این حمله افتاد، مراتب نگرانی خود را به تمامی مسئولین شهری و دانشگاهی به خصوص نماینده محترم و فرمانداری اسفراین که قبل از این هم توسط اعضاء انجمن اسلامی متوجه این اقدامات سابقه دار شده بودنند اعلام میدارد.

شایان به ذکر است جناب آقای قوامی نماینده محترم شهر اسفراین در یکی از میتینگ های تبلیغاتی که با دانشجویان قبل از انتخابات مجلس داشتند قولی برای حل این مشکل داده بودند.

 حال که دوباره شاهد چنین اتفاقاتی در حوزه امنیت دانشجویان اسفراین هستیم خود را مسئول میدانیم که از مسئولین امر در قبال این گونه حوادث پر سابقه توضیح بخواهیم . امید است مسئولین هم پاسخ گوی دانشجویان باشند.در همین رابطه انجمن اسلامی آمادگی خود را برای تشکیل کارگروهی مبنی بر بررسی این اتفاق وآگاه سازی مسئولین در دیگر موارد امنیتی که جای نقل آن در این یادداشت نمی باشد را اعلام می‌دارد .

و اما توصیه ای به نیروی شریف انتظامی که به فرموده مقام معظم رهبری سه عنصر قدرت، عزت و رحمت خصوصیاتی است که در نیروی انتظامی باید باشد، به صورت قاطع با این گونه اراذل برخورد کند. همان گونه که  برخورد های مثبت نیروی انتظامی در شهر های دیگر موجب آرامش مردم از دست این گونه افراد شد .

و در آخر نیز توصیه‌ای داریم برادرانه به دانشجویانی که در خانه های دانشجویی زندگی میکنند، و آن این که زمینه‌ ورود این گونه افراد را به خانه های خود باز نکنند که از علت های اصلی این پیامد می باشد .      

                                                           و من الله توفیق

                    شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مجتمع آموزش عالی اسفراین


 

۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۵ ۲ نظر
erfan jannesari

تجمع دانشجویان مجتمع آموزش عالی اسفراین در اعتراض به مشکلات صنفی

تجمع دانشجویان مجتمع آموزش عالی اسفراین در اعتراض به مشکلات صنفی که روز گذشته با همکاری انجمن اسلامی صورت گرفت با برخورد سرد مسئول امور دانشجویی همراه شد. در این مراسم ریاست محترم مجتمع از ضرورت اعتراضات در سطح جامعه و لزوم برخورد نکردن با مخالفین به جای معاندین توسط حکومت سخن گفت.

اما نقطه عطف سخنان آقای باقرنیا ریاست محترم مجتمع اعتراف بر این قضیه بود که ایشان گفتند ما چند روز قبل از اعتراض دانشجویان با خبر شدیم و تصمیم گرفته شد که غذای روز شنبه از استانبولی (وحشتناک) به چلوگوشت (قابل تحمل)نغییر کند.


۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۲۸ ۰ نظر
erfan jannesari