<"link href="http://s2.picofile.com/file/8261506892/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C.jpg" rel="shortcut icon">

پایگاه اطلاع رسانی انجمن اسلامی دانشجویان اسفراین

۲۳ مطلب توسط «صادق صدرالدینی» ثبت شده است

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۰۳ ب.ظ صادق صدرالدینی
دبیر انجمن اسلامی در سخنرانی روز دانشجو:ما دانشجویان انقلابی نخواهیم گذاشت که عده ای خود کم بین داخلی شعار ما می توانیم را به شعار نمی توانیم و بلد نیستیم  تبدیل کنند‼️

دبیر انجمن اسلامی در سخنرانی روز دانشجو:ما دانشجویان انقلابی نخواهیم گذاشت که عده ای خود کم بین داخلی شعار ما می توانیم را به شعار نمی توانیم و بلد نیستیم تبدیل کنند‼️

یلاد سنجری نماینده انجمن اسلامی در روز دانشجو❗️🎓
🔷روز دانشجو روز مبارزه با ظلم و استکبار و روز عدالتخواهی است❗️
🔊فلسفه بزرگداشت روز دانشجو این نیست که فقط به جنگ شادی و جشن سرگرم شویم و از حفظ عزت دانشجو و آرمان های کشورمان غافل بمانیم❗️
🔷 مسئولین محترم دانشگاه من نمیدانم٬ آیا در این دانشگاه قیمت های غذا هم تورمی عمل می کند⁉️
⚠️ ما دانشجویان انقلابی نمی گذاریم و نخواهیم گذاشت که عده ای خود کم بین داخلی شعار ما می توانیم را به شعار نمی توانیم و ضعیف هستیم و بلد نیستم تبدیل کنند‼️
📌کشوری که توانسته به پشتوانه دانشجویان و دانشمندانی نظیر شهریاری و احمدی روشن به پیشرفت های عالی هسته ای برسد٬ سلول بنیادی و نانو دارو تولید کند٬ موشک و ماهواره بسازد٬ در صورت حفظ عزت طلبی شما دانشجویان و مردمش از پس دیگر مشکلات کشور نظیر مشکلات اقتصادی هم بر می آید.

۱۴ دی ۹۵ ، ۲۰:۰۳ ۱ نظر
صادق صدرالدینی

میلاد سنجری دبیر انجمن‌اسلامی دانشجویان دانشگاه اسفراین شد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران در انتخابات این تشکل که با حضور نماینده دفتر تحکیم وحدت برگزار شد، میلاد سنجری،فرشاد عقلائی،علی مراد زاده،سید رضا هاشمی،مرتضی دودانگی،صدیقه کمال زاده و زینب عربخانی به عنوان اعضا اصلی و میثم غفوریان و ذبیح الله رضایی نژاد به عنوان اعضا علی البدل انتخاب شدند.

همچنین در اولین جلسه شورای مرکزی، میلاد سنجری به عنوان دبیر تشکیلات انجمن اسلامی، فرشاد عقلایی (دبیر سیاسی)، علی مراد زاده (دبیر روابط عمومی و تبلیغات)، صدیقه کمال زاده (دبیر آموزش و خودسازی)، زینب عربخانی (دبیر فرهنگی و اجتماعی)، سید رضا هاشمی (دبیر رسانه و جنگ نرم) و مرتضی دودانگی (دبیر تدارکات و امور مالی) انتخاب گردیدند.

 

۱۴ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۹ ۰ نظر
صادق صدرالدینی
يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۲ ب.ظ صادق صدرالدینی
عرفان جان نثاری مطرح کرد:آمریکا در برجام تعهدی به لغو قوانین نداده است.

عرفان جان نثاری مطرح کرد:آمریکا در برجام تعهدی به لغو قوانین نداده است.

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت) عرفان جان نثاری دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان مجتمع آموزش عالی اسفراین (دفتر تحکیم وحدت)، در رابطه با نقض قوانین برجام توسط آمریکا گفت: آمریکا در برجام تعهدی به لغو قوانین نداده است بلکه تعهد به توقف اجرای تحریم‌ها داده است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: ابتدا باید گفت آیا تمدید قانون داماتو توسط آمریکایی‌ها نقض برجام به حساب می آید؟ در پاسخ باید بگوییم خیر زیرا دولت آمریکا در برجام تعهدی به لغو قوانین نداده است و تنها تعهد به توقف اجرای تحریم ها داده. بنابراین در صورتی‌که رئیس جمهور آمریکا اعمال تحریم‌های این قانون را پس از تصویب و امضا متوقف نکند،  نقض برجام خواهد بود.

وی افزود: بر طبق شروط نه گانه رهبری مبنی بر وضع نشدن هرگونه تحریم در هر سطح و به هر بهانه و همچنین صحبت‌های ایشان در میان بسیجیان مبنی بر نقض برجام، تکلیف بر اساس بند ۳ مصوبه مجلس بر دولت و همچنین شورای امنیت ملی به عنوان مرجع رسیدگی به این موضوع روشن خواهد بود.

این فعال دانشجویی گفت: به گونه‌ای که ایران باید بر طبق این مصوبه اقدامات متقابل در جهت احقاق حق ملت ایران انجام دهد و همکاری متقابل را متوقف نماید و توسعه برنامه صلح آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را سامان دهد به طوری که ظرف مدت دو سال ظرفت غنی سازی کشور به صد و نود هزار سو افزایش یابد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مجتمع آموزش عالی اسفراین ادامه داد: با این حال بعید به نظر می‌رسد که دولت علی‌رغم سخنان گذشته آقای ظریف در مجلس جمهوری اسلامی مبنی بر نقض برجام در قانون داماتو قصدی برای توقف برجام داشته باشد.

جان نثاری در پایان گفت: در مجموع شیوه برخورد مقام معظم رهبری با این قانون حجت را در قضیه برجام بر همه تمام کرد. حال باید به انتظار بنشینیم و شیوه برخورد دولت، مجلس و شورای عالی امنیت ملی را پس از تصویب این قانون نظاره کنیم.

 

۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۹:۴۲ ۱ نظر
صادق صدرالدینی

برگزاری مسابقه کتاب خوانی ویژه ایام محرم

کمیسیون آموزش انجمن اسلامی به مناسبت آغاز ایام محرم برگزار می کند:

مسابقه کتاب خوانی نامیرا

نوشته صادق کرمیار

از عاشورای حسینی تا اربعین حسینی

۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۹:۲۷ ۰ نظر
صادق صدرالدینی
يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۲ ب.ظ صادق صدرالدینی
برگزاری مجمع عمومی انجمن به همراه سخنرانی حجت الاسلام ابویسانی

برگزاری مجمع عمومی انجمن به همراه سخنرانی حجت الاسلام ابویسانی

به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز مبارزه با استکبارجهانی سخنرانی سیاسی  آموزشی با حضور جناب حجت الاسلام و المسلمین ابویسانی با موضوع "دانشجویان رقم زنندگان انقلاب دوم" توسط انجمن اسلامی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار گردید. 

این برنامه که در قالب مجمع عمومی دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه برگزار گردید، با برنامه های دیگری از جمله بحث در مورد روند حرکت دفتر انجمن اسلامی دانشگاه و همچنین ارائه گزارش کمیسیون ها همراه بود.

        

۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۹:۰۲ ۰ نظر
صادق صدرالدینی

برگزاری نمایشگاه آثار شهید دکتر بهشتی و استاد رحیم پور ازغدی به مناسبت 13 آبان

به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز مبارزه با استکبارجهانی نمایشگاه کتاب آثار شهید دکتر محمد حسین بهشتی و استاد حسن رحیم پور ازغدی توسط کمیسیون آموزش انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اسفراین در محل دفتر انجمن برگزار گردید.

۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۸:۲۲ ۰ نظر
صادق صدرالدینی

از نظر رهبری خدا چه کسانی را لعنت کند؟

 

رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با اساتید دانشگاه با یادآوری جمله‌‌‌ تاریخی که در دهه هفتاد بیان کرده بودند، به واکنش دولتمردان آن دوران و ریاکاری امروز آنها اشاره کردند.

پس از پایان جنگ تحمیلی و روی کار آمدن دولت سازندگی ، سیاست اعلامی از سوی دولت تنها توجه و تمرکز به سازندگی خرابی‌های جنگ و پرهیز از هرگونه سخن سیاسی و کار سیاسی در عرصه داخلی شد.

 

رئیس دولتِ پس از جنگ که خود را سیاستمدار کاملی می‌دید معتقد بود نه تنها فضای جامعه بلکه ترکیب کابینه دولت پنجم هم لزومی به سیاسی بودن ندارد و همین که رئیس‌جمهور سیاسی است کفایت می‌کند.

این راهبرد و اعتقاد هاشمی رفسنجانی به طریق اولی در مورد دانشجویان نیز صدق می‌کرد و دانشجو در دوران ریاست وی تنها موظف به «درس خواندن، فارغ التحصیل شدن و جذب در کار» بود و لزومی نداشت که سخنی از سیاست بزند و یا اینکه منتقد سیاست‌های دولت وقت باشد.

ادامه مطلب...
۰۸ تیر ۹۵ ، ۲۰:۴۰ ۰ نظر
صادق صدرالدینی

برگزاری اردو جنگل گلستان ویژه دانشجویان خانم توسط انجمن اسلامی

با هدف ایجاد نشاط دانشجویی به همت انجمن اسلامی دانشگاه  اردوی یک روزه دانشجویان خانم به مقصد جنگل گلستان برگزار گردید.

۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۷ ۰ نظر
صادق صدرالدینی

اکران مستند بعد از خمینی در دفتر انجمن اسلامی دانشگاه

انجمن اسلامی دانشگاه اسفراین بر این است که مستند تاریخی" پس از خمینی" که روایتی بی پرده و شفاف از رخدادهای سیاسی اجتماعی دهه 70 که به کارگردانی حجت الله نیکی ملک تولید شده است را هر هفته سه شنبه ساعت 11:15 در دفتر انجمن اسلامی دانشگاه اکران نماید.

این مستند بر اساس اسناد تاریخی و خاطرات نسل اول سیاست مداران جمهوری اسلامی ایران که این بار نسل سومی ها آن را روایت میکنند نسلی که دانستن را حق خود میداند و در برگه های پنهان تاریخ هم به دنبال حقایق است.

 

 

۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۱۶ ۰ نظر
صادق صدرالدینی

فرهنگ مقاومتی لازمه اقتصاد مقاومتی

دکتر جهانبین معاون فرهنگی سابق دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین و عضو هیئت علمی این دانشگاه

در مقاله ای به بررسی تاثیر فرهنگ بر اقتصاد مقاومتی پرداخته است.

مقدمه:

ماهیت مستقل و ضد امپریالیستى انقلاب اسلامى و تلاش آن براى شکل دهی نظام بین ‏الملل فارغ از سلطه قدرتهاى استکبارى، موجب به هم زدن تعادل بلوکهاى قدرت جهانى و به چالش کشیدن نظم بین‏ المللى ساخته دنیاى شرق و غرب گردید. انقلاب اسلامى با بیان نظریه «نه شرقى نه غربى» توانست ابَر نظمى جمعى مبتنى بر برابرى دولت ها و حاکمیتها و تحقق حقوق الهى و انسانى ملت ها در نظام بین‏ الملل را رقم زند و با احیاى ظرفیت‏ها و امکانات فراموش شده ملت هاى غیر متعهد و نفى انفعال و مرعوبیت در برابر استکبار، درصدد قطع ریشه ‏هاى وابستگى ملت ها به قدرتهاى بزرگ برآید  . انقلاب اسلامى با افشاى ماهیت سلطه گرانه و سیاستهاى یک جانبه گرایانه قدرتهاى بزرگ توانست خط بطلانى براسطوره شکست ناپذیرى آنان بکشد و بسترى مناسب را براى حرکت‏هاى مستقل و آزادى‏بخش براساس خودآگاهى محرومان و مستضعفان فراهم سازد. این انقلاب با گشودن جبهه‏ سوم در نظام بین‏ الملل یا راه‏ حلى سوم در جهان آزادیخواه توانست با نظم بین‏ الملل مادى گرایانه به مقابله برخیزد و به فرهنگ سازى در زمینه‏ هاى استقلال‏ طلبى و استعمار ستیزى در میان ملت هاى جهان سوم مبادرت نماید. این حقیقت بزرگ انقلاب اسلامی را می‌توان در کلام و دغدغه‌های رهبر و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی جستجو کرد و از سویی نیز می‌توان استمرار این نوع نگاه و توجه به تحول مزبور را در سیاست‌ها، راهبردها و روش‌های اجرایی و عملیاتی مبتنی بر اندیشه و سیره ایشان مشاهده نمود. تأکید بر فرهنگی بودن انقلاب اسلامی و اصرار بر استقلال از دیگر قدرت‌ها و بازیابی هویت خودی، ازجمله مسائلی است که در آراء امام(ره) به صورت جدی درخصوص انقلاب اسلامی مطرح شده و از این منظر انقلاب اسلامی پاسخی به بحران هویتِ شکل‌گرفته براثر سیاست‌های عصر پهلوی بوده است. امام راحل(ره) در اینباره می فرمایند:

” مسئله اساسی ما این نبود که رژیم سلطنتی برود و قطع ایادی دیگران بشود، اینها همه مقدمه بود برای مسئله اساسی ما؛ و آن اسلام است. انبیا که جنگ می‏کردند با مخالفین توحید مقصدشان این نبود که جنگ بکنند و طرف را از بین ببرند، مقصد اصلی این بود که توحید را در عالم منتشر کنند”

ادامه مطلب...
۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۳۸ ۰ نظر
صادق صدرالدینی