<"link href="http://s2.picofile.com/file/8261506892/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C.jpg" rel="shortcut icon">

پایگاه اطلاع رسانی انجمن اسلامی دانشجویان اسفراین

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

جشن شب یلدا را مسئولین کنسل کردند

مسئولین مجتمع آموزش عالی اسفراین جشن شب یلدا را که بر عهده شورای صنفی بود کنسل کردند .

گفتنی است مسولین با بهانه های واهی از جمله مشکل سیستم صوت و کثیف شدن موکت سالن آمفی تئاتر جلوی برگراری این جشن که مسئول برگزاری آن بر عهده شورای صنفی بود را گرفتند .
این مسئله از دو جهت برای انجمن اسلامی دارای اهمیت و قابل توجه می باشد.
1- عهد شکنی و زیر میز زدن مسئولین دانشگاه در این موضوع

2- نمایان شدن توانایی و پتانسیل بالقوه انجمن اسلامی در برگزاری جشن ها به گونه ای که  اعتماد مسئولین دانشگاه و حتی شهر را به خود جلب کرده است
به امید آن روز که سایر کانون ها و تشکل ها بدان پتانسیلی برسند تا بتوانند در کنار انجمن اسلامی رقابت کنند.

۳۰ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۵ ۳ نظر
erfan jannesari

*امیری قائم مقام وزارت کشور:جنبش دانشجویی در همه مقاطع به وظیفه اش عمل کرده است

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزش عالی اسفراین حسینعلی امیری عصر یکشنبه ۱۶ آذر در جمع دانشجویان اسفراین اظهار کرد : ۱۶آذر در تاریخ معاصر ما صرفا در حد یک اتفاق و ثبت آن در تقویم نبوده است بلکه روز بزرگ و تاریخی و فصل جدیدی از آغاز مبارزات مردم ایران علیه استبداد و استعمار در تاریخ معاصر کشور است .

ادامه مطلب...
۰ نظر

صدرالدینی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان اسفراین:حمایت دانشجویان از نوع نقد است. خواه بپسندید خواه نه

امیری

مراسم بزرگداشت روز دانشجو در مجتمع آموزش عالی اسفراین

 توسط انجمن اسلامی دانشگاه با حضور ریاست مجتمع آموزش عالی روسای دانشگاه های اسفراین فرماندار اسفراین و تعدادی از مسئولین شهر برگزار شد.

البته میهمان ویژه این مراسم قائم مقام وزیر کشور بود که به علت شرایط نا مساعد جوی و تاخیر در ساعت پرواز نتوانست در جلسه صبح حاضر شود و جلسه صبح بدون حضور ایشان برگزار شد.

ادامه مطلب...
۰ نظر

قائدشرف در میزگرد «16 آذر؛ بنیان جنبش دانشجویی در مبارزه با استکبار»: آرمان‌سازی تقلبی محور نفوذ در جنبش دانشجویی است/ دانشجو باید مانند «وجدان» درستی و نادرستی سیاست‌ها را فریاد بزند

قائد شرف

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد حسین قائد شرف دبیر دفتر تحکیم وحدت با حضور در میزگرد «16 آذر؛ بنیان جنبش دانشجویی در مبارزه با استکبار» که با حضور دبیران 5 اتحادیه بزرگ دانشجویی در خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار داشت: ما این را باید بدانیم که آزاد بودن از ویژگی‌های اصلی دانشجو است. البته این آزادی بدین معنی نیست که تعلقات معنوی نداشته باشد چراکه اگر این گونه باشد دانشجو دیگر هویت نخواهد داشت.

ادامه مطلب...
۰ نظر
صادق صدرالدینی

چرا ۱۶ آذر «روز دانشجو» نام گرفت؟

16 آذر
رهبر معظم انقلاب امسال در جمع
دانش آموزان و دانشجویان مورد کودتای ۲۸ مرداد می گویند: حادثه از این قرار بود که دولت مصدّق که نفت را، منبع ثروت ملّی کشور را از چنگ انگلیسی‌ها و از دست انگلیسی‌ها با کمک افرادی که بودند -مرحوم آیت‌الله کاشانی و دیگران- توانست خارج کند، یک اشتباه تاریخی انجام داد و آن تکیه‌ی به آمریکا بود.
 
 در مقابلِ دشمنی انگلیس‌ها، فکر کرد باید یک پشتیبانی در عرصه‌ی بین‌المللی داشته باشد، این پشتیبان آن روز از نظر او آمریکا بود؛ به آمریکایی‌ها اعتماد کرد؛ امید او به آمریکایی‌ها بود. از این خوش‌بینی و ساده‌اندیشی، آمریکایی‌ها استفاده کردند، [کودتای‌] بیست‌وهشتم مرداد را به راه انداختند.

ادامه مطلب...
۰ نظر
صادق صدرالدینی

چرا تحکیمی هستیم؟!

مرتضی جعفری پور؛انجمن‌های اسلامی باید توجه کنند که در بین این انجمن‌ها از این منحرفین نفوذ نکنند…. باید سعی خودتان را، کوشش خودتان را در انتخاب افراد برای این انجمن‌ها بکنید و دقت کنید که که افراد، افرادی باشند که سابقه آنها و قبل از انقلاب آنها و در انقلاب (آنها) درست باشد و با شناخت کامل در این انجمن‌ها راه داده بشوند. این انجمن‌ها فعالیت‌شان بسیار ارزش دارد، لکن یک همچو مسئولیت‌هایی دارند که مسئولیت‌شان هم بزرگ است.
امام خمینی در جمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان، ۶ آذر ۱۳۶۱

ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۷:۲۷ ۰ نظر
صادق صدرالدینی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اسفراین به دفتر تحکیم وحدت پیوست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی(دفتر تحکیم وحدت)؛ در نشست شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت موضوع عضویت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اسفراین در این اتحادیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و عضویت انجمن مذکور از سوی شورای عمومی پذیرفته شد.logo

۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۷:۲۴ ۰ نظر
صادق صدرالدینی