<"link href="http://s2.picofile.com/file/8261506892/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C.jpg" rel="shortcut icon">

پایگاه اطلاع رسانی انجمن اسلامی دانشجویان اسفراین

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ق.ظ erfan jannesari
پیام دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اسفراین به مناسبت تغیر مدیریت دانشگاه

پیام دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اسفراین به مناسبت تغیر مدیریت دانشگاه

بسمه تعالی

 

ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ

 

این نعمت خداست که به هر که خواهد ارزانیش دارد و خدا را بخشایشی بزرگ است.

 

« از دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار هست که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد : اول ، جریان علم و تحقیق ؛ دوم، جریان آرمان‌گرایی‌ها و آرمان‌خواهی‌ها و هدفگذاری‌های سیاسی و اجتماعی »

مقام معظم رهبری 24/9/1387

 جناب دکتر باقرنیا ، ریاست سابق دانشگاه صنعتی اسفراین ، بدون تردید روند پیشرفت و اعتلای چشم گیر جایگاه دانشگاه صنعتی اسفراین در عرصه های مختلف فرهنگی ، آموزشی و ارتقا سطح علمی در میان دانشگاه های فنی و مهندسی کشور در سال های اخیر در این مدت کوتاه و پیشرفت قابل قبول در تولید مقالات علمی کشور و  همچنین تقویت فضای معنوی و متعالی حاکم بر دانشگاه و روحیه ی همدلی ، پشتکار و مجاهدت دانشگاهیان ، در پرتو الطاف بی کران الهی ، مرهون تلاش های خالصانه و برنامه محور مدیریت ارزشی جنابعالی در بیش از سه سال تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه صنعتی اسفراین می باشد .

 اکنون تقدیر بر آن شد که عضو دیگری از خانواده ی دانشگاهی و فرهیخته این مرز و بوم ، مسئولیت اجرایی دانشگاه را بر عهده گیرند ، ما اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی اسفراین به همراه دانشجویان عضو این تشکل بزرگ دانشجویی بر خود لازم می دانیم تا از تلاش های صادقانه ، زحمات بی دریغ و تدابیر ارزشمند جنابعالی در دوران تصدی این مسئولیت مهم ، صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم و از خداوند متعال ، برایتان سلامتی ، عزت ، پیشرفت و توفیق روز افزون در استمرار خدمات شایسته و ماندگار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، مسألت نماییم. باشد که تأییدات الهی ، همواره قرین راهتان باد . همچنین با کمال مسرت  انتصاب شایسته  جناب دکتر حیدری را به عنوان ریاست جدید این دانشگاه که بحق از سرمایه های ارزشمند این کشور می باشید ، صمیمانه تبریک عرض نموده و رجای واثق داریم که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله های رفیع توسعه دانشگاه بوده و نوید بخش نشاط و تحرک  اهالی خواهد بود .  موفقیت و سربلندی شما و کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسالت می نماییم .

جناب دکتر حیدری ، ما به عنوان نماینده دانشجویان در دانشگاه ، نقدها و دغدغه هایی در زمینه های تولید علم و فناوری، عدم تخصیص مناسب اعتبارات در مسائل جدی دانشگاه ، مسائل فرهنگی ، مشکلات عدیده خوابگاه ها و امور رفاهی ، رواج سیاسی کاری و عدم مسوولیت پذیری برخی از کارمندان و اساتید در دانشگاه داشته وهم اکنون در دوران جدید مسوولیت شما داریم که انشالله در فرصت مغتنی ای به خدمتتان عرض مینماییم.

باشد که در فرصت جدید ، مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین، با درایت جنابعالی، تلاش تمامی مدیران و مسؤولین و استفاده از پتانسیل های موجود بتواند در ارتقأ جایگاه آموزش عالی جمهوری اسلامی آنچنان که شایسته است موثر و مفید باشد و همه ما در این زمینه مسوولیم که همانا به فرموده امام راحل که فرمود سعادت یک مملکت به دست دانشجویان آن است و هر مملکتی در عالم ، موجودیتش بسته است به دست دانشجو و معلمانش و رسالت همه ما بدین گونه می باشد .

و من الله توفیق

شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اسفراین

۱۳ مهر ۹۵ ، ۰۱:۲۱ ۰ نظر
erfan jannesari
پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۹ ب.ظ erfan jannesari
جلسه اعضاء انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اسفراین با آقای دکتر قوامی نماینده محترم شهر اسفراین  در روز تولد ایشان

جلسه اعضاء انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اسفراین با آقای دکتر قوامی نماینده محترم شهر اسفراین در روز تولد ایشان

روز گذشته جلسه ای خصوصی در دفتر انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی اسفراین با حضور اعضاء شورای مرکزی انجمن اسلامی و جناب آقای دکتر قوامی نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه برگزار شد که حائز نکات مهمی در ارتباط با دانشگاه ، مشکلات دانشجویی و زمینه های دیگر بود .

از جمله صحبت هایی که در این دیدار بین اعضاء انجمن اسلامی و دکتر قوامی مطرح شد می توان به:اختصاص بودجه 7 میلبارد تومانی به دانشگاه در قالب اهدای مجموعه هفت طبقه به دانشگاه اسفراین، پیگیری مسئله صنعتی شدن دانشگاه اسفراین و پیگیری مشکلات صنفی دانشگاه اشاره کرد.

در این دیدار از وعده های انتخابی دکتر و همچنین قول هایی که جناب آقای دکتر قوامی قبل از انتخابات داده بودند هم سوالاتی پرسیده شد . 

همچنین در این جلسه مطالبات اعضای انجمن اسلامی در ارتباط با قرارداد های نفتی IPC  و قرارداد جدید FATF نیز مورد سوال و بررسی قرار گرفته شد،که ایشان با بیان سوال از وزیر نفت به این مسئله پاسخ دادند.

در پایان ایشان با نوشتن متنی در دفتر یادبود انجمن;از تلاش های شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان اسفراین،تقدیر و تشکر نمودند.                                                                

                                                                                                                                                         

                                                                                                                                                      

                                                                                                                                            

 

 

 

 

 

۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۴:۲۹ ۰ نظر
erfan jannesari