در روز های اخیر برخی از به اصطلاح معتمدین شهرکه قیافه تقوا و سیاست به خود می گیرند در حرکتی به قول حاج آقا محمدیان امام جمعه محترم شهراسفراین:« ناشیانه» دست به حمایت از شخصی در اسفراین زدند که مخالف با ارزش های آنان بود و عهد شکنی او بر همه ی بچه ارزشی ها ، مسجل شده بود . و در این میان نظر امام جمعه شهر را نیز مد نظر قرار ندادند و در اقدامی عجولانه تراکت هایی در راستای حمایت از آن فرد خاص به صورت گسترده در داخل شهر پخش کردنند. که موجب دل خوری امام جمعه ازحرکت آنان شد.

حال آن که امام جمعه خود در صدر معتمدین شهر وپدر روحانی شهر به حساب می آید . اکنون چگونه پس مردم باید به این معتمدین اعتماد کنند . آن گونه که دیدید بچه های ارزشی شهر امروز چگونه دچار سردرگمی در انتخاب شده بودند و با تعلل رای میدادند .

هر چند که معتمدین هم با دلایلی همچون دفع افسد توسط فاسد دست به این اقدام زدند .

اما بودند کسانی که در این میان از همان روز های اول شخص مورد نظرشان همان فرد بود. و از این اقدام صرفا به دلیل حمایت عده ای بیشتر به سمت خود استقبال کردند .

که عملا با این اقدام علاوه بر این که بر ولایت مداری خود خدشه وارد کردند و پا بر روی ارزش های خود گذاشتند. اسلام و حقیقت های آن را نیز فدای خواسته های خود کردند. اما به قول بزرگی دعا کنید که نتیجه ی عکس نگیرند که خدا به دادمان برسد.

و اما نکته آخر آن که این گونه حرکات که توسط افراد بی تجربه و محلی شهر از جمله (دانشجویان و احزابی مانند حذب موتلفه اسلامی ) اتفاق می افتد شاید قابل توجیه باشد اما از سازمان های ارزشی کشور که نور چشم نظام هستند مانند سپاه پاسداران واقعا بعید است که از این قبیل حرکات حمایت که بلکه پشتیبانی نیز بکنند .

عرفان جانثاری